2 Juli - saknar vår vänskap...

Jag ska vara ärliga emot er här nu, jag är trött på att säga att jag mår bra.
Jag är trött på att säga att allting är bra, allting är ett fucking helvete ! Vart fan är mina vänner som jag alltid brukade prata allting med ? Vart fan finns dem ? Vart är de personerna som alltid ställde upp, vart är de personer som alltid fanns för mig ? Sara, Terese, Rebecca och fler men tänker inte sätta ut en massa namn...
Vad hände med oss ? Vi var som systrar förut ! Nu är det jag som får pendla mellan er tre...
Jag är så trött på personer, jag är så besviken och känner mig helt sårad och bortkastad. Betyder jag ingenting för någon längre ? Är jag bara en leksak för alla ? Jag finns alltid, jag försöker nästan alltid att stötta, jag lyssnar och säger mina åsikter om saker och ting. men den senaste tiden har jag inte fått ut någonting av det. Det känns som om att det bara är jag som ska finnas, men när jag ringer och försöker prata med nån så svarar de inte i telefon, eller så är de med sin kille, eller så är de med sin mamma eller vad som helst. Det finns aldrig tid när jag behöver prata om nånting... att du säger att vi ska ses, och sen råkar somna om. Sen att säger du att du ska med och bada men svarar inte i telefon förns vid 8. Jag försöker alltid att nå dig, försöker alltid att träffa dig men de blir aldrig av för du har alltid nånting att göra eller så orkar du inte. Har ni tänkt på att de alltid är jag som frågar om vi kan hitta på nånting ? Du håller aldrig vad du lovar... Eller en annan som man nästan aldrig får vara ensam med för att personen skaffat en pojkvän. Jag har absolut ingenting emot din pojkvän men jag saknar våra ensamna kvällar, när vi satt vid datorn hela nätterna och skrattade åt saker som inte ens var roliga, eller när vi var hos tegelsten hela natten ! Sånna saker saknar jag, men de går ju inte nu... Eller en annan som precis börjat träffa en kille och har fått bättre kontakt med en annan tjej som betyder mer än mig nu, jag vet att ja varit mkt med en annan tjej jag med, men du kommer alltid att vara min bästavän. Du kommer alltid vara min älskling som jag delat halva mitt liv med, vad hände med oss ? Svarar sällan i telefon och kan nästan aldrig ses för du har ju också skaffat en kille.
Jag menar absolut ingenting illa med det här inlägget för jag älskar er tre så jävla mycket, ni är mina närmaste vänner, ni är de tre tjejer som skapat hela mig, ni är verkligen allt jag någonsin velat ha. Finns inga som betyder lika mkt som ni betyder för mig, jag saknar er så jävla mkt. Jag saknar våra tider så jävla mkt ! Jag åker bort snart i 5 veckor, men ni bryr er vell inte för att ni har ju skapat en ny värld, allting har splittras och jag är den enda som försöker förena oss. Jag är verkligen den enda som alltid försöker få oss 4a att hålla ihopp. Jag sitter verkligen och asgråter nu, är helt täpp i näsan, men jag saknar er så jävla fucking mycket !
Sara; Du är så jävla speciell, du och jag har sjuka minnen tillsammans, när vi sov hos dig och vi låg toppless i bara string och kastade ner varandra från sängen, när vi satt på pea i cam och sög på kondomer, när vi satte mjöl i kondomer och din kondom sprack, när vi åkte till åkersberga för att vi trodde vi skulle träffa en skit snygg kille men hans såg ut som ett arrsel, när vi åkte fyrhjuling och ja råkade åka på en groda och hade så sjukt mkt skuldkänslor, alla gånger vi suttit och hånglat med varandra, när du satt och höll om mig när ja och sebbe hade bråkat, på nyår när vi stod bland alla raketer och bara skrek av lycka, när vi tog hål i naveln tillsammans, när vi var på sebbes jobb allting du var min älskling ! det var liksom Barbie<3Prinsessan, vad hände ?
Terese; Du är speciell på alla sätt en helt jävla underbar människa som jag älskar som min egna syster, minns du när vi klädde ut oss som clowner, när vi satt hos Tegelsten hela natten och sen var vi vakna hela jävla dagen, när vi träffat Matte, när vi åkt moppe, när vi hängde i tullinge, alla innebandymatcher vi kollat på, alla gånger vi träffat killar tillsammans, alla gånger vi suttit i din skola, bamseplåstret, din mamma är liksom som min egna mamma, och bara de betyder nånting, du är verkligen en person som jag aldrig vill förlora ! har jätte många sjuka minnen med dig.
Rebecca; Tjejen som alltid ställt upp för mig, tjejen som kännt mig sen jag var 7? alla våra minnen skulle bli en hel bok, men tillexempel, äppelkriget, när vi hoppat på studdsmattan, arne, ante, ljusterö, träskö, mitt landställe i dalarna, när vi åkte skidor, när vi bowlade, alla gånger vi stått och egofottat, alla gånger vi gjort dumheter tillsammans, på nyår kommer du ihåg ?
Jag älskar er så jävla mkt att de gör ont i hela mig att allting blivit som de blivit...
Vad fan är det som har hänt egentligen, när hände allt det här, varför splittrades vi ?
Jag känner migg övergiven, ni har verkligen gått vidare utan mig. Jag vill ha allting tillbaka men de kommer vell aldrig bli så antar jag, de är vell såhär de är. ni har era killar, ni är lyckliga, ni skaffar nya vänner, osv...
Aja nu har jag skrivit av mig... Förlåt om nån av er tog illa upp av det här, men det är såhär jag känner mig just nu. Ensam och övergiven.
(sara vi skulle ses idag, jag ringde och väckte dig vid 11 och bestämde att du skulle smsa när du var klar. Jag vänta och vänta. sen gick jag hem till terese och väntade. vid 2 ringer du och säger att du råkat somna om ? jag frågar när du ska bli klar. sen frågar ja om du vill med och bada vid 7 tiden, du säger ja. vid 8 tiden får jag tag i dig och du säger att du handlat med din mamma. jag försöker ringa dig igen vid 9-10 tiden men du svarar inte, jag försöker nå dig på msn och allt men du svarar inte. Tycker de är riktigt taskigt av dig, vi skulle ses, vi skulle gå till gömmaren, men du skiter i mig. Jag betyder ingenting för dig längre Sara. När du hade pojkvän sara var du alltid med honom, nu när du inte har de kan du vell lägga ut den tiden på att vara med dina vänner ? Jag är så sjukt besviken och less på dig sara. du och jag var med varandra VARJE dag under ett halvår, nu, nu betyder man INGENTING för dig längre ! alla gånger du säger att du ska ändra dig och hålla de du säger, är fucking bullshit ! vad fa har hänt med dig sara ? vart är min riktiga sara ?)

Terese och jag

Rebecca & Jag

Sara & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0