1 Juni - HAHAH

Hellu !!!
Gick ner och träffade Terese, Tobbe och lilla bobbo som jag bara ville äta upp ! sen gick jag hem, hämtade penagr efter det Gick ner och mötte upp Gabbi, Diana, Natta och Amanda. Vi gick till Millas eller vad de nu heter där jag köppte min efter längtade kyckling med pasta sallad, yummie !! Satt och åt den och njöt av mitt sjuka sällskap...
Vi satt och pratade om allt möjligt, kukar, killar, och sånt där som 5 tjejer brukar snacka om ;)
Sen i allafall gick vi runt lite.. så nu kommer vi till dagens rooligaste...
Jag stod och lutade mig mot en rulltrappa som gick uppåt, alltså mot självaste handtaget. Men jag kände att jag höll på att följa med uppåt så gick därifrån. Då ställer sig Gabbi där och sätter rumpan imot och tror ni inte hon flyger med upp ? HAHAHHAHAH hennes ben flög åt två olika håll och hon bara sitter där och åker upp HAHAHHAHA jag ramlade ner på marken och doog av garv, började gråta fyfaan asså det såg så jävla roligt ut.
När jag gråtit klart så gick vi till tuben och lämnade av dessa godingar.
Mötte upp Terese igen och vi gick till Ica pratade lite sen tog hon bussen hem.
Nu sitter jag här och funderar på vad fan jag ska göra med mig mage.
Kanske dags att ringa och beställa tid för att trycka upp en slang i analen ?
Får vell stå ut för orkar inte med dessa kramper, gaser och sånt skit längre.
men nu ska jag vara social på msn !
HAHA och Diana, vänta bara om jag har fått ett blåmärke på min rumpa nu så kommer du döö <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0