1 Juni - nattie !

Hej alla sötnos !
Nu ska jag städa i rummet, packa och sedan sova :)
Såhär ser min vecka och blivande vecka ut;
Onsdag 2 Juni; Gå till skolan ha några lektioner, vattenkrig i skolan (ta med extra kläder), gå hem och sova till klockan tyo 10 eller nått. Möta alla i vårberg 00.00 åka in till stan...
Torsdag 3 Juni; Nån jävla nattvandring runt i stan vi ska gå från 00.00 till 06.00, blir nog skoj och det kommer tas fett med bilder ! Sen så åker jag till Sandsborg och sover hemma hos pappa. går upp vid 11.00 och fixar mig till stallet. Åker till stallet och rider gärnet ur Loppan sen åker ju hon på sommar bete på lördag BÄBIS <3
Fredag 4 Juni; Sista skoldagen, niorna ska möta lärarna på fotboll också.
Lördag 5 Juni; Barnvakt till Dania typ hela natten.
Söndag 6 Juni; Umgås med kompisar <3
Måndag 7 Juni; Vi skulle på någon utflyck nånstans
Tisdag 8 Juni; Nån utflyck med åttorna igen, nånstans HAHA
Onsdag 9 Juni; ÄNTLIGEN ÄR DET SKOLAVSLUTNIIING

Nej nu ska jag packa ner ridkläder, nya kläder som ombyte i morron, och sånt skit plus att rummet behöver rensas igenom... Så jag säger godnatt nu alla Michelle Lovers ! Ni får ha det så trevligt, vet dock inte när jag kommer blogga igen eftersom ni ser att jag har ovanligt mkt att göra nu den senaste tiden höhö <3 I morron är det säkert en massa betygs kriterier också ;) Men nu får ni ha det så bra så hör jag av mig när jag har tid med er igen ! Tror nog att ni klarar er nån dag/dagar utan mig, eller ? Haha nej to much babbel, KISS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0