1 Juni - oh my gad

Chaa chaa blogggeeen !!!
idag har det varit en rätt så slapp dag, skönt :)
Hade träslöjd, sen skulle jag ha no redovisningen som jag inte gjort så jag och shivan prommenerade ner till centrum och köppte juice, sen gick vi tillbaka. Så satt vi inne på IT cafet med jessica och några till klockan blev 12, då vi åt sen satt vi där en stund till. Efter de hade jag svenska, sen så hade vi engelska då vi kollade klart på filmen jag jag började självklart gråta, haha !
Nu ska jag bara ta de lungt och njuta av att inte ha några prov eller läxor !!!
Ska kanske snart ner och träffa tess en stund :)
orkar inte blogga mera nu, är trött som fan, men måste  bara säga fyfan vad nyttig jag har blivit.
vilket jag ser som en sjukt posetiv sak !
Att välja päron och vatten framför glass och saft är fan inte lätt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0