11 Juni - terese i mitt hjärta

Hej sötnosar !
Var nere en stund och föllde med Diana till henens skolavslutning, guud så ovanligt snäll jag kan vara ibland :)
har pratat lite med Rebecca också, hjälpte henne med ideer som hon kan ta med sig, som tex gummistövlar ?
haha. Jag hade lagt loca i hennes korg nrä jag gick, så när jag kommer tillbaka så ligger hon i min säng... Nu är min säng blöt... Lillskit du är loca ! Nej nu ska jag surfa runt lite och kolla att jag har packat ner allting ! har 3 väskor... 1 med locas saker, 1 med mina saker 1 med smör och sånt.(kylväska).
så terese har 10 liter vatten, och en stooor väska..
Mycket att bära. men så blir det om man ska ha en lyckad kväll !
älskar dej bästa vän terese du är verkligen mitt allt <3

Aw, titta vad pluttninuttiigaa vi var !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0