12 Juni - Vi två är bäst !

Daam så mycket saker som hänt :)
men tänker inte ta upp allting.
Igår när vi kom hit åkte vi båt hit och loca var jätte duktig ! jag gjorde ett inlägg i tess blogg tidigare idag, så om ni verkligen älskar att njuta av vad jag gör om dagarna, om de får er att må så mycket bättre så är jag så ovanligt snäll att jag ger er hennes blogg adress så ni får läsa vad vi har gjort för sjuka saker, höhö <3
http://tessiiesk.blogg.se.
Vi gick i allafall upp till affären och väntade på Rebeccas Mammie and Pappie. Sen satt jag och tess och myste. Hon är ju min älskling trottsallt <3 Sen gick vi in på grillen och vi fick några jobbiga samtal, men nog snackat om de. De ska inte ta upp våran underbara tid tillsammans ! HAHA killen i kiosken var så jäävla nice, han satt och drev med oss och när vi sa vår ålder så satte han sig på huk och skrek "OOOMMMGGG " flera gånger HAHAHHAHA så jävla skööön kille :D Vi vart bästisar och han bara var så jävla skön man bara satt och gravde åt honom, tog en bild på honom som ni ska få se senare när jag kommer hem på måndag :D (om vi ens kommer hem på måndag, vi vill flytta hit :P ) haha, vi satt där i typ en evighet vi halv åtta började vi röra oss hemmåt. Nu sitter vi och poppar hög musik käkar yummie saker och njuter av vårat underbara liv. Människor dööödar för oss ! vi är så jäävla underbara ! Nu ska vi nog ner till bryggan med en filt och en cider. puss

P.S Anette är världens bästa extra mamma ! Hon är verkligen en av världens bästa mammor, och hennes humor knäcker allt och alla. Hon är så himla SNÄLL :D stoor kram och puss till dej gullipluuttt jag är faktiskt hennes favorit dotter, känn på den Terese nää bara skojja darling 2 :D <3 http://nenne68.blogg.se
(de kommer nya bilder vi prommiissar men inte förns tisdag typ)

Kommentarer
Postat av: Anette

Bra där!!!!!



Puss

2010-06-12 @ 20:58:13
URL: http://nenne68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0