13 Juni - god natt sötnosar

Hej sötnosar !
Lite dålig uppdatering jag vet. Men det är inte lätt när är här ute. Det är så himla mysigt här ute ! Jag trivs verkligen jätte mycket här, det är helt underbart. Att bara sitta ute på bryggan och kolla ut över vattnet eller sitta på altanen och kolla på utsikten ! Och loca, hon trivs verkligen här. Hon ligger och rullar runt i gräset, kissar lite här och där och springer runt som en liten valp. Jag älskar verkligen att vara här, är fri känner mig frisk liksom. Det är så jävla härligt ! Skulle kunna skriva hur många rader som helst men vill inte tråka ut er :)
Just nu ligger jag och Terese i sängen här uppe på loftet hon snackar i telefon med Tobbe och smsar Med Polen. Själv ligger jag med Tobbes dator och bloggar. Måste hålla mina älskade blogg läsare sociala :)
Tobbe är verkligen är underbar person, han är så snäll och vi kommer verkligen bra överrens ! Det är jätte skönt att jag kommer bra överens med min bästa väns pojkvän ! De passar jätte bra tillsammans. Nej nu börjar jag bli för gulligullig här på bloggen ! Ska snart lägga ifrån mig datorn och sova ! I morron ska vi upp tidigt vid 10 för att städa undan ! Sen ska vi upp till grillen för att hålla dem sociala :) så ska vi möta en killkompis. sen ska vi gå ner till stugan, sen vid 7 ska vi upp till grillen igen och hålla dem sociala och sedan ska vi möta tobbe. varför vi går till grillen är för att busstaionen ligger där :) Jag och Terese vet inte hur länge vi kommer stanna här, till måndag i alla fall sen kanske längre ! är för underbart här ! Nej nnu vill Terese ha datan en stund och jag ska lägga en blund och drömma om *****... <3 I morron har vi slagit vad om att vi ska bada, shiit lär bli kallt men man måste sätta igång nån gång ;) Nej förlåt sötnosar nu måste jag tyvär lägga ifrån mig datorn ! Vill bara säga att jag älskar min mamma och min Terese <3 och självklaart min extra mammie Anette <3
God natt alla sötnosar ! jag är såå gullig idag :) (kanske för att jag börjar bli kär...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0