17 Juni - fittdag

hej sötnosar.
har uppdaterat ganska dåligt idag, men de har inte riktigt varit min dag...
alla mina planer gick åt helvete, har bråkat med en person osv...
orkar inte bry mig så mycket. sitter med tårar i ögonen och försöker be om ursäkt via sms...
skulle åka och lämna loca, så skulle mamma hämta upp mig på vägen hem från jobbet. bara de att jag råkade åka lite sent så när jag väl åkt så var redan mamma på väg hem. då blev jag arg. sen på bussen är de nån äcklig kille som kliver på loca och då skriker busschafören att jag inte får ha hund på bussen när jag visst får ha det ? så jag säger ifrån och han ber mig gå av. då säger jag att jag sitter kvar tills jag ska gå av och att om säger någonting om de så ringer jag sl så han får sparken. för jag får visst ha hund på bussen, de spelar ingen roll om den är stor eller liten. fortfarande en hund, precis lika mycket värd. när jag väl går av så ringer lucia och säger att hon inte är hemma, så jag blir ännu mer förbannad då ringer mamam och säger att hon kan hämta mig, men hon vill inte ha hunden i hennes nya bil ? så efter att ha tjaffsat med mamma en kvart så kommer vi överens om att loca ska sitta på min jacka. så mamma kommer och hämtar mig. så åker vi hem och precis när jag ska hoppa in i dusche så ringer lucia och säger att hon står utanför, så springer ut med loca. fick tårar i ögonen, saknar redan min bebis... <3  sen när man ringer terese är hon jätte konstig i telefon och ja, orkar helt enkelt inte. men orkar inte börja bråka med henne. ska nog bara stänga av telefonen och gå och lägga mig.
men först ska jag chatta med min underbara vän Marcus T, han får mig alltid på bra humör.
fan vad jag saknar dina kramar, du gjorde mig varm & lycklig... bara se hur lycklig jag va, varför blir de ALLTID såhär i slutändan ? att bara ligga på bryggan i din famn, de fick mig att må. saknar din famn, saknar dina pussar på min panna saknar hela dig... varför ska de bli såhär, varför !?


Kommentarer
Postat av: ..

han är ett svin. har alltid vart och kommer alltid vara! ta inget personligt. spelar ingen roll hur bra du ser ut, hur snäll du är eller vad du gör för han. han sårar ändå i slut ändan!

2010-06-27 @ 03:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0