18 Juni - God morgon

god morron...
vet fan inte vad jag gör uppe just nu !
fick bestämma mig om jag ska sova ensam hemma ikväll och ha några tjejkompisar här, eller om jag ville följa med ut till mormor. Saknar min mormor och hennes hundar så jag följer med. Mamma ringde och väkte mig för en halvtimme sen, så jag har ätit lite fil med flingor. nyttigt. Min mage har börjat hålla på att krångla igen... den var ju så bra i helgen ! ååhh ! aja, orkar inte prata om den det blir bara uttjatat. Om jag vill göra mina tester i magen måste jag först göra ett bajsprov som jag vägrar göra om ! ska fundera över helgen om jag tänker göra det där äckliga bajs testet... blä !
Nu har jag låst dörren så inte grannarna springer in när jag spelar hög musik, ska starta damsugaren och damsuga. efter damsugningen måste jag skura, buhu !! På måndag kommer Dania hem ! så ska jag passa henne, tis, ons & tors. Sen vet jag inte om jag ska vara med tess eller om jag ska med upp till dalarna på midsommar... hatar att ta en massa beslut. helst av allt vill jag vara med V men man kan inte alltid få som man vill. Nej nu ska jag höja musiken och ta bort plingan, usch låter som värsta cpbarnet haha ! mina grannar tycker inte om mig så mkt :P puss på er !
ska nog sola på måndag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0