2 Juni - euw ?

Jag förstår inte hur man kan vara så jävla känslokall.
Du har verkligen inget hjärta... Har trott så mycket bättre än dig, men du är falsk och jag ser rakt igenom dig nu. Det finns verkligen ingen som betyder nått för dig, du ska påstås vara stor och mogen men du beter dig som en liten barnrumpa. Att hämnas kommer inte att hjälpa mig på något sätt. Men jag vill bara att du ska veta, även fast du inte läser min blogg att jag är så jävla trött på dig ! Du kanske får allt du vill, men du får inte mig längre gubben. Jag är så mycket bättre än dig och jag förtjänar någon så mycket bättre än dig. Så snälla gubben, hör aldrig av dig till mig igen. Med mig lyckas du inte, hur mycket du än försöker. Jag sätter dit dig om du hör av dig till mig igen för jag är något enormt besviken och trött på dig ! Sånna som dig är sånna som ska slicka mig i röven, du är inte värd ett fucking piss för mig :D Men hjärtat, jag har lättat på mitt hjärta nu så har ingenting mer att säga till dig. Du har redan tagit upp för mycket onädig tid i mitt liv. Men vad säger man, man lär sig av sina misstag? Haha puss pårey <3
Luras inte av din utsida längre, har sett vilken billig insida du har.
Det äcklar mig bara, euw eller vad säger man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0