2 Juni - fortfarande trött

God morron säger jag denna tid :)
Vaknade för en timma sen ungefär, mamma hade köppt hem Sallad från millas TACK MAMMIE <3
finns inget godare än deras sallad, precis vad jag lever av ;)
Satt och pratade med mamma en stund, och med Lisbeth sen så la jag mig i min soffa och ligger här i morronrock. Är helt slut efter dagens springandes efter hjälp... Skönt var de att sova en stund, kanske dags att börja göra sig i ordning ? Ska trotts allt gå runt hela stan idag. Vet dock inte vad jag ska ha på mig, ska jag ha gympaskor, eller lite finare skor ? nej usch vad svårt, kunde vi inte gått runt en sjö eller nått ? varför just på en onsdag då de är fucking lillördag ! aja, finns inte så mkt mer att säga om den saken. går i alla fall inte dit som ett trasch :D nu ska jag vara social på msn, vi hörs suckers <3
Om min mage fortätter vara såhär så åker jag in till sjukhuset nästa vecka och får ner en kamera i min mage... kommer som tur är att sövas ner först såklart. men lite läskigt...



ser ni så mkt jag gått ner i vikt ? man ser mina kindben jätte tydligt nu, lite äckligt...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej det gör du inte! Sjukt snygg :D

2010-06-02 @ 21:42:22
URL: http://jjessicita.blogg.se/
Postat av: Maria Aadli

"ser ni så mkt jag gått ner i vikt ? man ser mina kindben jätte tydligt nu, lite äckligt..."



Se till så du inte försvinner bara :)

2010-06-02 @ 22:06:09
Postat av: Michelle

Tack Perrsika :D Du är vacker gumman <3

Maria; nejdå jag försvinner inte. Visste inte att du läste min blogg, lite kul eftersom jag älskar din;)

2010-06-02 @ 22:52:00
URL: http://liillamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0