2 Juni - helt blöt...

Hej alla michelle lovers !
guud vilken dag alltså !
vi började dagen med att göra en tårta på HK, sen så hade vi vatten krig. vi har haft det hela dagen..
Min lärare tyckte inte om att jag var så blöt så jag fick sitta längst bak...
Sen så skulle jag gå ut ensam för att hjälpa narin men hon försvan. Såg att Shivan, raghid och ali kom springandes med fucking supptonnor med vatten ! Så jag sprang tillbaka till skolan för att gömma mig men nån hade låst dörrarna så de höll i mig och hällde vatten efter vatten på mig...
Kom hem vid 4 och var genom blöt...
Duschade och nu ska jag lägga mej och försöka sova en stund, ikväll blire vandring fett najs :D
Här har ni bilder lovers <3


Ser ni vad blöt jag var på alla bilder ?
Och ja jag ser ut som ett fetto på sista bilder VET ;)

Sötnosar !
Nej detta får räcka, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0