20 Juni - dödstrött

Hej solstrålar.
jag är jätte trött, verkligen helt slut...
sov hos en kompis igår, kom inte dit förns vid 12 på natten....
vi somnade vid 6 halv 7 på morronen och gick upp klockan 10, buhu !
Mina ögon är som klot ! de svider i ögonen så trött är jag !
men har jätte mycket att göra idag så hinner dock inte sova...
håller på att stor städa mitt rum, det går sådär.
sen ska jag nog dra ut och träffa Diana eller Terese :)
Tis & Ons ska Annie hjälpa mig att passa Dania.
Men nej nu ska en jätte lycklig och kanske nykär Michelle fortsätta sin städning ;)
Kyss & Smek en trött Kanin
Gullig sak :)
(ju fler negativa kommentarer ni lägger ut, speciellt anonymt om hur jag klär mig, eller om man ser mina trosor ger mig bara mer lust att lägga ut naknare bilder ! Jag bryr mig verkligen inte vad ni tycker eller tänker för jag älskar att driva med er, ni märker ju själva att ni blir irreterade ? haha gulligt och meningslöst tycker jag. om ni nu inte gillar när jag lägger ut mer lättklädda bilder så vad fan läser ni min blogg för ? daah...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0