21 Juni - brunrumpa

Har varit i Liljeholmen och gått runt sjön, vi fick nått fnatt och gick upp på ett jätte högt berg.
satt där och kollade på utsikten, det var jätte mysigt.
de var jätte brant, så på vägen ner ramlade jag på mina vita jeans...
Nice.... de blev en massa bruna & gröna fläckar.
Skulle precis ta en bild men när jag ramlade tappade jag kameran så jag fick en bild när jag ramlade haha, de såg jätte roligt ut och ni ska få en bild på det senare när jag hittar överförningssladden.
Nu ska jag gå ut med hundfan en gång och sen tänker jag sova, en lång och skön sömn.
Mår verkligen inge bra och har fått riktigt dåliga besked.
Så får se om jag bloggar nånting i morron känner bara för att vara för mig själv några dagar.
Ni får vell ha det så bra så länge. Puss
(här uppe satt vi idag, me diana & braun)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0