24 Juni - godnatt

Hej sötnosar ! Ville bara säga godnatt och att ni ska sova gott.
Och självklart berätta lite kort om igår (?).
Var på/i plaskis hela förmiddagen, sen senare vid 7 tiden gick jag en prommenad med mona. Sen vid 12 mötte jag upp V/P och gick en prommenad och satt och pratade på ett berg. Jätte mysigt.
Jag är jätte trött och ska passa två barn i morron så måste nog sova nu.
Så detta blir mitt godnatt inlägg, fast ska dock sitta vid datan en liten stund till.
Ni får ha de så bra, i morron blir de donken mat och en massa solning !!
HAHA ! puss & kram skummbanan !
P.S mona tyckte jag hade blivit brun, men ska steka i morron har ju inte solat nått ens !!
Nu jävlar ska jag börja steeka ! Funderar på att sola solarium för att komma igång snabbare också,
haha men kanske inte nån ide nu när de finnns sol ute, och jag har ju jätte lätt för att få cancer.
Så jag skippar nog den slags solningen !
Nej nu måste jag säga god natt, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0