24 Juni - höhö flumm skumm

heelluu sunshines !
Jag är trött som en jävla gris, helt ärligt så är jag trött som en gris, om grisar ens är trötta ? vad jag ahr för mig så sover de av de mesta av tiden ? HAHA buuhu ni märker vilken energi jag har, sådär extra energin som släpper sig fri, WIHHUUU FLYY ENERGI !
Nej ska sluta larva mig nu !!
Har legat och solat hela dagen, hade även vattenkrig med min lillebror och de slutade med att jag ramlade baklänges i vattnet med min klänning... Så fick gå hem sådär sjukt sexig i handduk HAHA !
Jusst nu sitter jag och pratar med en tönt på msn, hmm vem kan de vara :O:O??
Haha herregud vilket inlägg !
Nej nu ska jag sluta blogga för detta blir bara tooo mutch !
Nu svävar energin och lämnar min kropp då jag slockar, snarkar och inte vaknar.
De är niiice. nej fattar inte ens vad jag själv pratar om längre.
I morron blir de partyyy <3
godnatt.
fhoto from yesterday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0