24 Juni - utrota killar, världen har skapat nått bättre !

Jag satt och tänkte och kom på en brilliant ide !
Varför har vi killar, varför har vi pojkvänner ?
Killar är inte bra på nånting förutom fotboll och sånt skit, liksom de är värdelösa på att visa känslor, de är bara förvirrande och de skapar bara fram huvudvärk för oss tjejer. De klagar alltid på att vi är svåra att förstå, men hallå det är ni killar som tänker med baken ? Ni flörtar, tar de ni vill ha & sticker. eller jo, de finns en sak ni killar är PROFFS på, att såra, att krossa, att förstöra ens hjärta ! att sänka ens förtroende. Så nu till min fråga, varför har vi killar ? Jo för att ha sexuellt umgänge och skaffa ännu fler äckliga killar, har man tur får man en dotter. Men som sagt vi har killar för att föröka oss.
Men nu när jag suttit och tänkt en stund så har jag kommit på en brilliant ide ! Verkligen en lysande ide.
Vi kastar killar åt sidan och använder oss av HÖGKLACKAT !
De är bådee snygga & sköna. Men bäst av allt, de varken sviker, krossar eller förstör för oss ! Om man nu inte får skavsår men nu ska vi inte vara negativa. Skor är så mycket bättre, att kolla på dem är ögonorgasm då har vi en del klar, när man har på sig dem känner mig sig sexig och mäktig, (vilket kan vara bra för er idioter som har på sig dem för att ragga killar, suck se och lär av min text istället), man får inte huvudvärk av dem, skorna klagar aldrig. Och du bestämmer alltid vart du vill ha dina skor, om du tröttnar på dem lägger du dem i garderoben utan att slippa allt gnäll från nån jävla mun. skor kan inte klaga på dig, de kan inte svika dig på något sätt ! Men nu kommer vi till den sexuella delen, där jag kommit på en denna underbara brillianta ide. Vi använder klacken som dildo ? Så tyvär killar men nu behöver vi tjejer inte er längre ! Världen har skapat något så mycket bättre :)
Fyfan vad jag är smart ibland, håller ni inte med :) ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha rätt så sant gummsan ;)

2010-06-24 @ 23:08:00
URL: http://barabarbie.blogg.se/
Postat av: Anonym

så sant, skor är livet! Killar kommer och går, skor kvarbestår ! xD<3

/ becci

2010-06-24 @ 23:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0