26 Juni - riktig lyckad midsommar

Haha hej alla sötnosar, ni sitter säkert med världens baksmälla allihoppa :)
Fyfaaan vilken lyckad midsommar jag fick, hade så jävla kul !!
så nu bara för att jag är så snäll tänker jag dela med mig av min bästa natt någonsin !
Vi kom ut till adelsö vid 1 då vi lämnade sakerna hos mormor sen åkte vi till festplatsen, fast vi åt bara en bulle där sen åkte vi till mormor igen. Vi spelade lite fotboll, åt och sånt. Haha sen började alla att shotta. mamma sjöng visor och alla andra drack, de gick åt 2 liter ren sprit på 6 personer HAHA ! Alla var skiit packade. Kenny var den enda som var nykter för han drack inget, och självklart Dania. Jag drack 1 7.0 a och 2st 2,25 or sen drack jag läsk var inge alkohol sugen igår. Haha har jätte många roliga saker att berätta för er men vissa är lite för privata och ska nog inte komma ut på bloggen ;) Men i allafall så åker de förbi en fyrhjuling så mamam står och viftar med händerna som en idiot för att hon ville åke fyrhjuling, tror ni inte killen kommer tillbaka ! Så mamma hoppar på, då hoppar jag och Lisbeth också på fast på sidorna. Och han körde inte särskligt försiktigt så jag och Lisbeth höll på att flyga av. Haha sen lämnar han av oss igen. Det visade sig att de är min barndomsvän !! Haha Pontus som är 22, jag var dööö kär i honom när jag typ var 7 ? Han ville i allafall att jag skulle följa med honom med stod över de tyckte de var lite läskigt. Sen när han åker så ringer mamma till honom och säger att jag vill att han ska hämta mig ! Så han sa att han skulle efter 2 timmar. Haha ! Det shottades ännu mer, och de dracks champange eller hur de nu stavas och de var fan inte gott, usch. Lisbteh skulle gå bort med en stol så ramlar hon baklänges ! HAHA. Sen skulle robban gå upp och lägga sig så han skulle ta moppen upp, bara de när han startar moppen så åker den iväg ifrånn honom och han ramlar bak och moppen åker in i kiosken och de blir ett stort hål i kiosken då såger robban "vad hände?" Haha !! Han var självklart "på arslet" (full) som lisbeth säger. Sen när vi skulle sätta oss vid brasorna så skulle jag ta dit lisbeth och hon kunde fan inte gå, hon ramlade 2 gånger så jag fick dra henne dit. HAHA !! Hon var verkligen kvällens höjdpunkt så jävla härlig tjej du är helt jävla underbar lisbeth <3
Sen efter ett tag kom Pontus igen och jag hoppade på så drog vi till en fest vid fotbolls planen, hälsade på alla där. Sen åkte vi till en annan fest där de var från 17 uppåt där alla var jätte trevliga. Sen åkte vi hem till hans mammas & papaps hus och hämtade bilen så åkte vi och hämtade upp några från en ytligare fest och körde hem dem. Sen åkte vi till hans mammas & pappas hus och hämtade fyrhjulingen  så åkte vi oh lämnade några sen åkte vi hem till honom och han bor JÄTTE FINT ! så kollade vi på en film. Mitt i filmen ringer mamma;
Mamma; hörru Lisbeth hade däckat i vår backlucka så jag drog ut henne från bilen och låste dörrarna när du kommer kan du leta efter henne ?
HAHAH så vid 4 kom jag hem till mormor, då satt lisbteh vid elden då hade hon gått och lagt sig i Bosses husvagn Bosse är 67, sen hade hon spytt ner hela den HAHAH ! Så hon satt där, och jag pratade lite med henne sen gick jag upp och la mig bredvid mamma och somnade som en stock !
Tack alla underbara för en helt ljuvlig kväll, de var den bästa <3
(bilder kommer i nästa inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0