27 Juni - jag kan få cancer !

Visste ni att jag har jätte lätt för att få cancer ?
Jag får egentligen inte sola solarium eftersom de framkallar cancer.
Cancer går både på mamma och pappas sida, min mammas mormor dog i cancer och de finns jätte många andra i vår familj som har cancer, eller som har dött i cancer. Jag har fått som en liten fläck på magen men tror inte att de är någonting. Nu till min fråga, som ja frågar mig själv. Ska jag sola solarium i morron ? Och vet ni vad ? Det ska jag nog.
Hur stor är chansen att just jag får chansen ? Samma sak som om att hur stor är chansen att just jag blir mördad en natt ? De finns nio miljoner människor i sverige, varför ska "gud" välja mig av alla nio miljoner?
Ni tycker jag är en idiot nu, men det är de som tillhör ungdoms livet.
Ung och Dum, det är jag det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0