28 Juni - drama drama & DRAMA

i vintras var jag tillsammans med en kille som heter Jimmy.
Jimmys syster var tillsammans med en kille som heter Christoffer. som ni märkt att jag pratat med väldigt mkt nu den senaste tiden. Allting började såhär;
Det visade sig att jag hade Christoffer på msn vilket jag inte visste om, vi började prata med varandra om allt möjligt från himmel till jord, han stöttade mig och vi kom bra överens. Han kom och sa hej till mej när vi satt i tanto en gång, det är enda gången jag träffat honom utan Jimmy om man säger så. Vi blev jätte bra vänner och vi kom jätte bra överens jag och Christoffer. Sen för nån timme sen blev han jätte konstig emot mig, jag frågar självklart vad det är som har hänt, och han svarar med att jimmys syster skrivit ett konstigt sms till honom där de löd såhär "kan du be michelle att hon eller hennes kompisar ska sluta smsa mig och sluta kommentera min blogg". Jag blir jätte förvånad då jag inte smsat henne eller kommenterat hennes blogg. Christoffer tror inte på mig, och inte jimmys syster heller. Och personen som smsat jimmys syster har påstått sig vara mig ? Och skrivit en massa om att jag träffar christoffer ofta och sånt. Sen ringer Jimmy till mig och frågar varför jag pratar med Christoffer då berättar jag att jag och Christoffer kommer bra överens och har blivit goda vänner. Sen när jag försöker ringa Christoffer klickar han bort mig, då ringer jag Jimmy och frågar varför. Jo då har tydligen Christoffer bestämt sig för att inte prata med mig mer.
Så nu till min fråga, vad fan har jag gjort !?
jag har varken skickat sms eller skrivit nån kommentar nånstans. Det är nog det som är mest irretterande att man är oskyldig, när man sitter och får all skit när man verkligen  inte har gjort nånting. Jag har stöttat och funnits för Christoffer när han väl behövde de och det här är vad jag får tillbaka. Jag tycker detta är omoget för att vara 22 eller 23 år. Och sen vad spelar de för roll om jag träffar Christoffer, vi är kompisar och jag ser inge fel i saken?
Detta gör mig sjukt irreterad och riktigt besviken. Trodde verkligen bättre om dig Christoffer, och idioten som nu skickat smsen och skrivit kommentarerna, GRATTIS du har fått precis som du ville ! Jimmy, jimmys syster & Christoffer typ hatar mig nu utan anledning. Men jag tänker inte sitta och gråta över nånting, för de är de som gör fel. Och de är de som ska komma och be om ursäkt sen när de väl får bevis på att jag inte har någonting med dessa idiotiska sms och kommentarer att göra. Usch så mycket drama på sån kort tid.
Hade jag varit skyldig till detta hade jag erkänt det.
Men tänker som sagt inte bry mig, lägger detta bakom mig och så får man vell bara vänta på en förlåtelse.
Jag är oskyldig, tro de eller ej. Det är bara du/ni som förlorar på detta.


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Michelle det var du som ringde mig? det är du som ringer mig och snackar skit om min syster och säger att hon är äcklig som har barn vi sån tidig ålder ? och massa jävla skit snack. det är du som ska be om ursäkt till mig och min syster?

2010-06-28 @ 23:56:41
Postat av: Jimmy

Och i texten så får du det som att jag inte har rätt hata dig, tror du seriöst jag skulle kunna gilla dig efter allt du sagt ? du ringer och ger mig massa sjuka kommentarer om mig och min familj? och vrf äns prata med Christoffe du har träffat han en gång med mig känner du han då? Snälla kan du bara låta mig och resten av min familj vara? du har inget med Christoffer elr min syster elr någon annan med att göra.

2010-06-29 @ 00:04:11
Postat av: Michelle

DRIVER DU MED MIG JIMMY ?

jag har ALDRIG sagt något ont om din familj. Och att jag skulle säga så om Emelie är ju förfan sjukt eftersom jag ser upp till henne ? Jag vill ju själv ha barn i tidig ålder ? så du kan inte komma och säga till mig att jag sagt att hon är äcklig för att hon skaffat barn tidigt. Christoffer har jag träffat fler gånger när du och jag var tillsammans. Du slänger ut så jävla mkt skit från din mun Jimmy. Varför skulle jag be om ursäkt till dej ? du har egentligen INGENTING med det här att göra ? Herregud asså.

2010-06-29 @ 00:24:40
Postat av: Anonym

Jimmy fågelberg, du har helt fel....

michelle ser ju upp till din syster hon älskar barn och vill själv bli en ung mamma, så varför hittar du på nåt sånt att michelle tycker din syrra är äcklig för att hon skaffat barn?

2010-06-29 @ 01:13:07
Postat av: Anonym

Inte? vem var det som ringde på valborg och snacka en jävla massa skit? nej du träffade han en gång på nyår och det var ända gången :)

2010-06-29 @ 19:36:55
Postat av: Michelle

Haha kommer inte ihåg nånting från valborg typ.

Men jag har inte sagt nått om din syster, du är så dum i huvudet jimmy, du tänker som ett jävla arsel veet du om de ? men vet du vad om exakt 2 timmar och 30 minuter så kommer du ALDRIG att kunna läsa min blogg, för du verkar ju fortfarande typ besatt av mig. Jag har träffat honom fler gånger, du är bara så jävla avis Jimmy. För att du var helt jävla värdelös, för att jag utnyttjade dig ! Du kommer inte på något bättre än att försöka sitta och slänga skit på folk, gå och skaffa dej ett fucking liv istället meningslösa människa !

2010-06-29 @ 21:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0