28 Juni - jävla christoffer

God morron, eller god eftermiddag rättare sagt...
Somnade inte förns vid 5 igår, och vaknade vid nio av att dania kom och la sig hos mig.
Sen somnade jag om och vaknade vid 1 av att Crille smsa mig.
Så gick ut med hunden och gjorde min frukost som fick bli tortelini, yummie.
Nu är jag mätt som en gris och besviken för att jag inte gjort de ja skulle gjort idag...
En ny chans i morron då.
Måste fan till vårdcentralen för att hämta de !
Nu måste jag dock städa undan lite efter mig innan mamma kommer hem.
Drar kanske ut på en lång prommenad eller nått lite senare.
Buhuu vad trött och seg jag är idag.
Dumma Christoffer som håller mig vaken hela nätterna genom att spela msn spel, haha !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0