28 Juni - shoppar <3

Hellu !
Sitter och gör det jag är bäst på, shoppa & slösa pengar.
Har bestält hem kläder nu för över 1000 kronor (A)
Hittade en jätte fin långklänning !!!!
ÅÅh så jävla härligt, nu saknas min byxdress så är jag nöjd :)
Finns bara en byxdress jag vill ha med den är omöjlig att hitta.
Jag är jävligt kräsen när det gäller kläder.
I morron måste jag verkligen upp och fixa allting, sen tänkte jag gå förbi plaskis och hälsa på Dania för hon skulle vara där med sitt dagis, så gulligt min lilla bäbis <3
Sitter och funderar på om jag skulle ha den där jätte festen eller inte...
Ungefär såhär ser min klänning ut, NÄSTAN.
Men nu ska jag försöka äta nånting.
(kommer inte färga blont men kommer lägga in fler slinger i håret så de ljusas upp ännu mer, i blont ser man bara tjock ut)
Men nej nu ska jag göra ett ryck, puss
(min klänning är längre, men tänker inte visa bild eller säga vart den är ifrån än)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0