29 Juni - "badat"

hej mina underbara läsare !
ååh känns jätte trist att lösenordskydda bloggen i morron...
Har gått och grubblat på det hela dagen...
Men det är bäst så. Och sen om nått år eller nått så kanske jag öppnar den igen !
Kom precis hem i allafall, gick ner till sätra  badet och badade med loca, eller bada och bada jag doppade mig till knäna sen gick jag upp igen. Loca sprang runt i vattnet och jagade mina pinnar som jag kastade, sen skvätte jag vatten på henne så hon svalkades ner. Nu är vi hemma och hon ligger i sin säng med en handduk =)
Mamma är och handlar Thai mat idag, kunde inte välja mellan thai eller sallad. dock blev de thai och jag ångrar mig nu. men men, thai funkar fint det med ! Ska byta dator snart och ladda över lite bilder och sånt, ska nog göra ett video inlägg också. Första och sista för er som inte får mitt lösen alltså ? Eller så gör jag de i morron för att välkommna alla sötnosar som fått lösenordet ? haha jag får se hur jag gör !
Men nu ska jag i allafall byta dator, men här får ni först och främst en video som är 1 år gammal som timmy filmade in när vi skulle åka och sola haha !!
Haha tur att man inte ser ut sådär nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0