29 Juni - buuhuu <3

God morgon allihoppa.
Stackars Loca som fick vänta med sin morron prommenad ändå till tio, men men hon sov ju så fint bredvid mig så hon klarade sig jätte fint :) Ska snart lägga mig och steka lite på balkongen, men först måste jag klä på mig och ner och hämta prover på vårdcetralen & gå till apoteket för att köpa nån kräm som får musklerna att slappna av. Eftersom jag börjar få spännings huvudvärk ifrån nacken. Sen måste jag sola, har ju en tävling att vinna. Förlorar jag måste jag bjuda på bio, strippa och dansa lapdance naken så nej tack !! tur att man åker till Cypern 3 veckor och sen kanske till Frankrike 2 veckor, så hjärtat du har inte en chans <3
Nu till den frågan som många säkert undrar... Varför jag sak lösenordsskydda bloggen.
nu på den senaste tiden har bloggen skapat problem för mig, den för mig att bråka med vänner jag absolut inte vill bråka med. Sen är de en massa nytt folk som har kikat in här som jag ABSOLUT inte vill ha här.  Liksom jag känner om jag inte kan skriva vad jag vill, om jag inte får berätta hur jag känner eller vem jag är med i bloggen så är det ingen mening med att ha en blogg som alla kan läsa. Jag är inte ute efter nya läsare utan vill veta vem som läser min blogg, vill veta de så jag inte sårar nån eller några. Jag vill som sagt skriva precis vad jag vill, men det går tyvär inte...
(och nej detta har ingenting med christoffer och dem att göra)
Så jag kommer välja ut vilka som kommer få lösenordet.
Men nu har jag andra saker att göra än att sitta och snyfta vid bloggen.
Ni får ha de så bra så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0