3 Juni - Tanto

Hej alla sunshines <3
Har bara tagit de lungt tryck i mig några köttbullar och kollat på film.
Väntar på att Issa ska komma hem så jag kan dra iväg.
Eftersom jag inte får lämna denna unge hemma själv :)
Ska iväg till Tanto med terese, tobbe & några andra killkompisar.
De ska tydligen grilla, har lovat terese att jag ska äta lite korv.
Men vi får se hur mycket jag får i mig eftersom jag mår jätte illa just nu.
Men nu ska jag knarka ner lite alvedon & värktablett.
Ska självklart ta en massa bilder :D <3
Men vad fan ska man ha på sig ?
Michelle goes fjortis pose ;)
Nej nu hinner jag inte blogga mera, ska sminka mig och hitta kläder.
KYSS OCH SMEEEK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0