30 Juni - HAHA patettiiisk

heej sötnossar !
Nu ska ni få veta nått roligt, om exakt 20 minuter var de ett år sen sebastian dumpade mig.
de hade nu varit vår 1 år och 7 månaders dag.
Jag var ju självklart tvungen att ringa och gratta honom.
Michelle; Nämen tjaaa sebbe !!! vettu att de är ett år sen vi gjorde slut om 30 minuter, wihuuu !!!
Sebastian; ehm, jaha... och ?
Michelle; Haha, de är så jäävla nice ellerhur !? haha vem är blondinen, är de ditt nya lilla kk ?
Sebastian; ehm nej de är det inte
Jag började bara asgarva och la på.
Haha han är så jäävla patetisk och omogen, hur fan kunde ja vara tillsammans med honom :P?
Nej nu ska ja sluta lägga energi på den mesen, om han nu blir en känd kart förare eller vad de fan heter så ska ni bara veta att jag var hans första kärlek och JAG tog hans oskuld, haha !
Nej nu ska jag njuta av att prata med v <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0