30 Juni - saknar dej !

Hej sötnosar ! :)
Jahapp då var tiden inne då, haha.
Jag ska alldeles strax klä på mig och gå ner till vårdcentralen för att lämna mitt provrör... euw..
SEn blir jag ÄNTLIGEn skickad till doktorn som kommer kolla min mage med en kamera.
Nu ligger Loca och busar med hennes gosedjur, jag ska fixa mig nu, gå ner och sen gå ut med loca.
jag vaknade vid 9 idag för att Loca spydde ner min säng, så fick gå upp, skölja av de & kasta in de i tvättmaskinen.
Guud så duktig jag är !
Satt uppe till 2-3 igår och pratade med Victor. Vill bara att du ska veta att ja finns för dig.
När han kommer tillbaka från Öland ska vi hem till honom, rensa hela hans lägenhet, laga middag tillsammans och sen bara ha en filmkväll. Saknar honom jätte mycket faktiskt, min lilla prins <3
men nej nu ska jag göra ett ryck !!
puss mina solstrålar <3

Vi klarar det tillsammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0