30 Juni - skärhomenssjukvård suger

Hej sötnosar.
Förlåt för att de förra inlägget var lite to mutch.
men jag var riktigt förbannad, men har lugnat ner mig nu.
Så nu tänkte jag förklara lite varför jag tycker att skärholmen har sämsta vårdectralen någonsin.
För ett år sen opereade mitt ex sig hos dem och de sydde fel i hans fot så han var jätte nära på att behöva skära av hela tån. Alltid när jag går dit är de alltid spydiga och ger inte tillräckligt med information.
När jag gick dit för att göra mitt första prov så gav hon mig bara röret och sa att de skulle vara 3 skedar.
Jag går hem, fixar de, somnar och nästa dag går jag dit igen. Men nehe, de var inte godkänt för att jag inte haft de i kylskåpet ? hur skulle jag kunna veta om det om hon inte sa de till mig ? Iallafall de skickade iväg en remiss till ett sjukhus och jag var jätte glad för jag trodde att de äntligen hade gått nånstans. Men sjukhuset skickade tillbaka remissen för att jag är under 18, självklart !? jag måste ju in på barnsjukhus ! Jag har nästan aldrig varit inne på sjukhus, så jag har inte så stor kunskap om just den saken. Men tycker ändå att de borde ha lite koll eftersom man skickar inte iväg en 15åring till ett vuxet sjukhus. Så då säger de att de inte kan skicka iväg en ny remiss för att jag måste göra det där testet. Så jag går dit och hämtar en ny remiss och testet. Så klart, jag går ner och lämnar det idag. men nehe vad var felet nu då ? Jo de glömde att ge mig en till ! Jag skulle tydligen lägga tre skedar i en vanlig och tre skedasr i en med vätska... Jag blir fyförbannad för det här blir liksom 3dje gången jag får göra de här testet !
Seriöst, vad är de för fel på människorna där nere ? vad fan tänker dem med !
Det här är det SISTA testet jag tänker göra !
förstår ni nu att jag var irreterad innan ?
Aja jag blev glad nu när jag fått reda på att Victor kommer hem på fredag !
Så efter helgen ska vi ses, ser verkligen fram emot att få hålla om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0