4 Juni - trött

Hej sötnosar, jag är så hemsk ledsen för denna jätte usla uppdatering...
Men jag mår verkligen inte bra, somnade vid 3 tiden och vaknade halv nio.
Har ätit nån brocoli soppa med mamma. jag känner redan hur magen sätter igång.
jag orkar inte mera, är så sjukt trött på den här magen.
Min dag har typ bestått av tårar...
aja berättar lite snabbt om igår, vi satt i tanto grilla lite, drack lite, och så hade vi ett msyigt sällskap. Tony, Mackan?, Tobbe, Tess, Bobbo And MEE <3 Vi hade det ytterst trevligt, sen så gick Tony och mackan? hem. Då spelade tess och tobbe minigolf och jag satt och myste med Bobbo, självklart kommer de fram en jävla massa idioter och raggar på mig ? Sen kom Cristoffer dit så vi satt och pratade ett tag men jag frös så vi gick hem. Eller vi tog en taxi hem, och jag fick med mig lilla bobbo !! Han sov hos mig natt eftersom jag så gärna ville mysa med min bäbis <3 Han föllde med mig till vårbergs ip där alla skulle kolla på niorna emot lärarna, så då var bobbo med. sen kom tess, tobbe och tony och hämtade honom. Skoldagen gick vell bra, nu ska jag lägga in lite bilder sen tänker jag bara ligga och fortsätta tycka synd om mig själv.
Snart läggs jag in på sjukhus då de kommer stoppa ner en slang i min mage med en kamera och kolla vad det är som är fel. Blir inte förvånad om de inte hittar felet eftersom mamma och denice haft samma problem  som mig fast lite mildaree och de hittade inte felet på dem. Får vell hålla tummarna att doktorerna gör lite jävla nytta nu och hittar felet innan jag blir galen !
NEJ nu börjar magen sätta igång att bubbla, snart kommer bajset sen kramperna...
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0