5 Juni - Frida, Chic & jordgubbar <3

har varit nere och handlat, fick välja precis vad ja ville som mys ikväll, jag valde 2 tidningar ocj jordgubbar.
Har fått i mig lite soppa, men den åker ut snart så haha ni behöver fortfarande itne hurra :P
Frida, Chic & jordgubbar de gör hela min kväll !
Förlåt alla sötnosar att ja inte kunde följa med och grilla idag...
vet inte när ja kommer läggas in på sjukhus, inte i morron för då ska vi lämna dania på flygplatsen med issa och massa sånt, på måndag kanske. dock kommer jag inte vara i skolan då. Tror inte att jag kommer behöva ligga kvar, men usch är jätte nervös. i värsta fall gör vi det på torsdag. men nu ska jag bara ta det lungt.
Bloggar senare meybe puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0