5 Juni - slappdag

god morron, gick upp vil halv ett tiden idag och åt corn flakes med a-fil. de åker ut snart så ingen ide att hurra... ligger på soffan nu och är skit trött... förstår inte varrför jag är trött har ju sovit jätte mkt de senaste dagrna eller ?
Onsdasg; 18-20
Torsdag; 07.30-10.30   23.30-07.00¨
Fredag; 15.00-20.00    
Lördag;  02.00-12.30
Det är vell mycket sömn ? Aja nu ska jag vara social med mamma och gosa med dania som åker till libyen i 2 veckor i morron. sen ska jag bara vila upp mej sova extra mycket. duscha och bara ta hand om mig själv.
har tackat nej till många saker idag, till en fika, till att sola, till att kolla på maraton, till att grilla med alla tjejer i åttan. Lite synd faktiskt men ska vara barnvakt 19.00 och över typ hela kvällen, sen så behöver jag vara för mig själv och bara ta hand om mig själv. Mysigt :) Idag ska de duschas, rakas, filas, måla naglarna och alla sånna där saker som är typiskt tjej grejer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0