6 Juni - nyduschad

Haha, !! Jag skulle starta duschen så tryckte jag på fel knappt så fick kallt vatten över hela mig, fick ifrån mej ett högt skrik och mamma trodde jag ramlade :P
har duschat, målat naglarna (tår & händer), rakat ben, under armarna och privata ställen, har smörjt in mig med body lotion och tvättat ansiktet men världens bästa kräm !!
Jag ska ge er ett jätte bra tipps, duscha med hög värme, efter att ni sköljt ut balsamet sänker ni värmen, så det blir kallt. de friskar upp huden och gör huden slätare för de drar i hop sig :) det gör alltid jag, det är även rätt skönt att svalka ner sig :) haha <3
nu ska jag dunka musik och njuta av min sov morron i morron, fast kom på att jag har ju inte alls sov morron i morron eftersom jag måste ringa viktiga samtal senast klockan 8a, suuck. aja vi hörs sunshines <3
bjuder på 3 hemska bilder på mig... det handlar om att bjuda på sig själv, eller ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0