7 Juni - be happy

Hej gullipluttiisar <3 !
Jag måster erkänna att jag har blivit gryym på uppdateringen :)
Solade ju 25 minuter idag, ooch fy fan vad brun jag blev !
har dock bränt mej eftersom jag inte solat på ett tag...
Bränt mig på lite på ryggen och lite i ansiktet. men det är ingen fara !!!!
var nere och handlade lunch till i morron, det blev nått enkelt, Risifrutti, Juice & Banan. Jag kör på sån där nyttig diet kan vi säga ? Haha hoppas ni förstår att jag skojjar med er, ni vet ju om mina magproblem ! Nu ska jag bara ligga och ta de lungt precis vad jag gjort hela helgen vilket varit sjukt skönt. I morron ska jag till skolan på nån båt under broar, med Mona, Narin och några fler vet faktiskt inte vilka de var som skulle med på det !! Sen ska jag och lillebrosan åka till rågsved för att hämta Loca som ska bo hos mig under en längre period ! För er som inte vet så är det min Rotweiler !! Hot stuff, höhö !
Nej nu ska jag vara social på msn och se terese i  hennes nya hårfärg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0