9 Juni - SKOLAVSLUTNING

God morron alla fuuuuckers !!!!!!!
Jag är på strålande humör, liksom idag tar åttan slut ?
Jag får loooov ! INGA FUCKING LÄXOR, INGA PROV, INGEN PERSONAL, I AM FREEEEEE !
studdsar fram här hemma, happy happy happy happy giirl :D
Igår så var jag i allafall på den där båt grejen ytterts mysigt, efter det drog jag hem till terese satt och höll henne sällskap och åt vatten melon. Sen åkte vi till skärholmen mötte upp Tobbe, Tony & Mackan. Sen tog jag tuben mötte upp lillebrosan åkte och hämtade Loca och hennes saker. Efter det åkte vi hemmåt. Var hemma en stund packade upp Locas saker sen gick jag ut på en prommenad med Loca, mötte upp Terese så satt vi och gungade en stund, gick en prommenad. Sen gick vi och mötte Tobbe. Efter det gick jag hem !
Terese är jättefin i hennes nya hårfärg !
Och vill ni veta en sak ? På fredag ska vi till hennes landställe och softa. Gud så skönt ! Kommer ta med mig Loca, så vi kommer bada och bara njuta. Skönt ! Här är en härlig bild från förra året när vi var där med Diana. Vi ska åka ut dit själv, och bo där själva hela helgen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0