9 Juni - sommarlov !

Jag ska tvätta idag, men måste även börja packa och fixa lite.
Jag åker ju till Tereses landställe nu på fredag !
Gud vad mysigt det ska bli, bara komma bort från allt och alla. Kommer dock inte bort från terese, suck ? Haha nej bara skojja hjärtat ! men vi måste sätta oss och planera, vad vi ska äta ena dan och vad vi ska äta andra dan. Vi har ju huset för oss själva, då gäller det även att laga mat själva och sånt. Så vi måste planera. Vi måste även ta med oss eget vatten eftersom vatten kranen inte funkar där, fuck. Haha blir mycket att bära ! Men det är värt det, helt underbart ställe. Vi tar med oss Loca så hon kommer vakta och springa runt där och bada, min solstråle kommer känna sig fri ! Hon börjar bli irreterad för att jag inte gosar med henne haha, hon ligger med huvudet i mitt knä och slickar på mitt ben. Idag blir de packning, och tvättning ! Gud så vuxen jag låter.
Haha här har ni lite bilder från förra sommaren när vi var där med Diana, <3
posning
badning
Solning
grr...
Altanen
påvägen dit med våran lilla väska
Altanen
grillning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0