17 Juni - min nya fjortiskompis

Haha sitter och snackar med Diana på msn.
Den tjejen är fan sjuk, hon lyckas alltid få mig att börja garva !
Hon borde fan vara blond egentligen, hon är en sån där typsik tjej som man ska mobba för att hon är blond, men vad fan hon är ju inte blond ! då är hon en dum brunett, hon kommer på de konstigaste smeknanmen, liksom kallar mig Kanin, galne brunetten och jag vet inte vad ! men men hon får mig alltid att dö av garv, hon är sjuk människa med galen humor helt enkelt. bara kolla på våran konversation... vi förösker komma på ett namn till en person... hahaha !
DianaJorring || -.-<3 säger:
??
Michelle' säger:
...(funderande gubbe)
funderar om du inte ser de, daah ?
DianaJorring || -.-<3 säger:
teror ?
Michelle' säger:
nej f
ör de kallar alla andra honom, eller ?
DianaJorring || -.-<3 säger:
b
ög!! :
Michelle' säger:
h
ö ?
DianaJorring || -.-<3 säger:
ba?
Michelle' säger:
va ?
DianaJorring || -.-<3 säger:
hu?´
Michelle' säger:
haha va ?
DianaJorring || -.-<3 säger:
vet inet

(diana min nya fjortis kompis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0