3 Juni - feels like baksmälla.

hej alla sötnosar.
Uuusch vad jag mår dåligt, har världens huvudvärk, världens magvärk, och är döttstrött...
Vi gick runt typ hela stan igår och hade galet kul asså.
Tog jätte många jätte fina olika bilder som kommer komma upp senare i bloggen.
Såg verkligen hur vackert det är i stockholm.
STOLT SVENSK :D <3
haha när vi var tillbaka till hornstull vid 4 tiden så ser vi 4 killar och en tjej. Tjejen är ledsen och hennes pojkvän försöker trösta henne. Sen gå hon och han springer fram och börjar bråka med en kille. Jag stod och glodde som ett jävla fån såklart efter slagsmål. Sen så går vi och ser att killarna kommer efter mig och Jessica. Till slut så går de bredvid oss. Men han med vit tröja börjar bråka lite smått med den andra killen igen och jag skriker "kom igen slagsmål" haha han höll på att bli nerputtad i vattnen. Sen så gick jag och Perrsika och snackade med honom, han var jätte trevlig faktiskt :) Han var 26 och något fööör het !!!
Michelle; KAN DU GÅ RAKT DU GÅR PÅ MIG
Dimitri; Men vad fan jag är full *vingel*
HAHAHHA ja jusste han hette Dimitri ;)
Jessica; Var det din telefon hon kastade ?
Dimitri; NEJ ! Skulle hon kastat min telefon skulle jag klappat till henne.
Michelle: man höjjer aldrig sin hand emot en tjej.
Dimitri; Men jag är rysk
Jessica; det spelar ingen roll om man är rysk eller inte
Michelle; om min kille skulle höjja sin hand till mej skulle jag sparka sönder hans pungkulor !
HAHA typ så såg våra konversationer ut ;)  Nej man han var faktiskt en jätte trevlig kille men dock lite för gammal ;) De andra tre killarna gick bakom oss ;)
Sen gick vi runt och skrek och dansade och tjohollande så folk trodde vi var fulla, nice ;)
Tog bussen med Shivan till gullmars sen satt vi där i 30 minter och väntade på tunnelbanan. Sen kom jag hem till pappa, gick ut med hunden och SOV. Somnade vid 7, vaknade fram och tillbaka eftersom alla idioter smsar mig... vaknade av att jag hade 44 sms liksom... Gick upp vid elva, åt en smörgås sen nu sitter jag hemma hos mammie, är helt slut asså, ska lägga mig på soffan och drömma mig bort. Puss


Nataniel, Jag, Maja, Mona <3 orkar inte säga alla i bakrunden


beklagar de dåliga bilderna... men de kommer bättre sen när jag får bilderna från jessicas & jespers systemkamera.

JAACK SOOCKIIS <3 6 på morronen

Hade tråkigt och lite energi, så tog lite egopics.. eller rättare sagt 80 st...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0