1 Mars - fuck SL

Heej !
ÄNTLIGEN är jag hemma !
KAAAAAOS säger jag bara, hatar sl just nu.
fyfan för stockholms lokaltrafik !
Åkte iallafall till mormor och var där en stund åt jätte god mat, sen vid sju när ja skulle hem så går ja till tunnelbanan. Så står de att de inte går några tåg ? så ja står och väntar i en kvart tills en människa säger att ja väntar på fel sida. så jag prommenerar över till andra sidan, står där och ser 3 fucking fulla bussar åka förbi. fjärde bussen sket jag i, jag trängde mig fram så ja fick en sittplats :) synd att de råkade vara 4an mot gullmars, så den åkte runt heeela stan sen kom ja fram till hornstull där ja får vänta på tåget i 12 minuter. när tåget kommer är de propp fullt ! men ja trängde mig in och fick stå hela vägen hem. kom hem nyss. 2 timmar men idioter som flåsar en i nacken. Tack godegud att ja ska till mormor i morron. Kommer dock hem på torsdag.
Så i morron lämnar ja braun på morronen, och åker sedan till brommaplan där mormor hämtar upp mig, tack!
Nu är ja irreterad och trött så ska ta lite glass och dränka mej med glas vatten =)
haha, jag dricker alltid mycket vatten på vintern vet faktiskt inte varför :P
puuuss
haha ja och systeryster 2007 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0