1 Mars - min åsikt om balklänningar

ÅSIKT;
Balklänningar.
jag tror att folk har missuppfattat idén med balklänningar.
En bal är inte bara att man firar att man klarat grundskolan. Utan det är en tradition. Jag vet inte hur länge man har haft olika slags baler. Men en bal är där man klär sig i en fin klänning, killar i kostym man äter och dansar. Jag blir nästan lite irreterad när man kollar på sveriges baler. Alla går runt i korta klänningar och visar halva rumpan ? Jag tycker det är en stor DISS! Inom balen ska man ha en lång klänning, anntingen en som följer kroppens kurvor eller en volang klänning. Ingen kort klänning från Gina? Betyder balen så lite för folk så skit i att gå på den. Ni förstör sveriges och världens tradition med era rumpor ?
En balklänning ska vara ELEGANT <3
här är några exempel, det bästa märket jag vet är May Queen.
Mycket vackert !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0