1 Mars - vill till mormor <3

God morgon.
Som vanligt har ja sjukt svårt att sova när ja har lov, vaknar alltid vid åtta-nio tiden. sen när de är skola kan ja sova till ett ? kollade iallafall på picture this, älskar sånna filmer ! Idag hade ja faktist en massa planer, men har ingen lust längre. Tänkte åka iväg till pappsen idag sen sola, sen åka till farmor. Men skiter i allt och åker direkt till farmor och är där vid fem då hon är hemma från jobbet. självklart ska braun med, lämnar aldrig min bäbis hemma själv !
Jag har börjar irretera mig på folk som skaffar tjej eller kille, bara skiter i en ?
Har ja också varit sån !
isånnfall har jag inte märkt nått förns nu, förlåt isånnafall.
Aja, ska försöka höra med mormor om ja kan komma ut till henne till på söndag är så jävla trött på att ligga hemma, gråta och tänka på dig. Det var helt enkelt inte menat att bli vi.
Om ja åker ut till mormor kommer ja ha fuullt upp ! hon har ju 6 hundar, en katt  och massa höns ! Sen så har hon ett stall i närheten där mormors häst var förut men charlie som han hette är tyvär såld men de i stallet vill säkert ha hjälp med nått ! hoppas ja får komma ut till mormor skönt att vara på landet med två hundvalpar och sen självklart resten av hundarna, <3
Nu ska jag surfa runt lite sen ska ja börja göra mig i ordning, kisses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0