10 Mars - solat !

Hej igen !
Shit asså vilken daag, har flygit fram och tillbaka känns de som.
Iallafall, efter sista inlägget mötte jag upp Terese vid bussarna, vi tog bussen till heron. På heron gick vi runt och spelade på Media Market i nästan en timme haha, vi vart beroende av Mario kart, skit kul, vi stod där med ratten och skrek om de gick bra eller dåligt. Sen tog vi en glass, efter de stod vi i solen en liten stund, mysigt älskar när de blir varmt ! Efter de mötte vi upp Matte på heron, han skulle hem en snabbis. så vi hängde på, höll på att kissa på mig i bilen för han kör som en dåre ! Han bor faktiskt jätte fint, och han har två skit söta hundar samt två skit söta katter, me like ! gosade med djuren ett tag sen skjussade han hem oss till terese, där vi åt jätte snabbt. sen skulle vi springa till bussen men missade den precis, så vi prommenerade till Skärholmen i rasktakt. Hon sprang in på simhallen oh ja sprang hem bytte om och snackade med mamma. sen följde mamma med mig ner till simhallen och tog ut en solgrejsimojs. så ja satt och tittade en stund på tereses träning, alltså hon är tränaren. sen gick ja på min yoga sen ssolade jag solarium ! nu är jag brun och fin, känner mig stekt jusst nu men ska duscha senare. dock kom ja på att ja hade smink i solariumet ! hahahaha så jävla typiskt mig ! aja nu ska ja va social, kiss <3
haha naaw, vad sööt ! inga bilder från idag dock ;)
gammla bilder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0