11 Mars - duktig jag är !

Nu är ja stolt över mig själv faktiskt.
Jag och Terese drog ner till Simhallen, körde 10 min på en cykel som uppvärming. Sedan så gick vi in på gymmet ja var jätte taggad haha första gången ja går in där faktiskt, träffade en i skolan, iallafall tränade där i 50 minuter, tränade rygg, mage & axlar ! Så i morron blir ja vell ett handikapp, hahaa ! Efter de bytte vi om och simmade i 30 minuter. Och avslutade allting med att slappna av i bastun 30 minuter. Jätte skönt att träna, speciellt nu när man har någon att träna med ! så grymt kul vi kommer ha, vet fan inte hur mycket ja har garvat idag, åt mina söta magplask när ja ska försöka dyka ! tur att Terese är simlärare, haha de ska utnyttjas !
nej nu ska ja vara social, i morron blir de träning efter skolan förhoppningsvis. på lördag är de provridning och på söndag ligga i sängen och dega med Rebecca !
Förresten min kamera är på väg hem, läängtar ! den kommer när som helst.
Diana på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0