11 Mars - försov mig

god morgon..
har försovit mig.
men ja ska försöka komm till skolan vid nio tiden.
är så jävla trött, kunde inte sova igår.
vaknade sex, somnade om. vaknade sju, somnade om, vaknade åtta somnade om. vaknade nu och gick upp.
nej men mitt humör ska inte lyckas förstöra min dag.
har inte tid att tjura, idag ska ja ju dansa solo framför en massa publik, haah !
och så ska ja träffa mina älsklingar som ja inte träffat på mer än ett år, snyft.
älskar mina muslimer och älskar Al-azharskolan inget att skämmas för den skolan fick mig att bygga upp mitt självförtroende. jag är helt enkelt förälskad i skolan, dock inte i killarna. haha, nej nu ska ja börja göra mig i ordning ! de blir en liten oufit idag, ormskinade leggins, svart linne, och en genomskinlig tunika typ ! svårt att förklara, men hinner inte blogga mer nu, kisses <3
Vänskap är kärlek <3
Jag, Halima & Filsan,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0