12 Mars - GODMORRON SPAGETTI

Godmorgon allaesammans !
haha, shiet vilken träningsvärk man har i armarna & magen. Mina armar är som spagetti kan inte kontrolera dem.
Aja, vidare till dagens planer. Idag är de sovmorron till klockan nio, och de blir endast mjukisbyxor idag för ha är helt dööd ! Jag slutar två för vi har matte dag idag. Efter skolan skyndar jag mig till Tereses skola, me like ! haha där finns de bara sexiga killar hon går ju fordon, liksom mjaow ? HAHHA aja, sen så drar vi till heron city för hon skulle fixa sitt hår. Efter de så åker vi vidare till Skärholmen och så ska vi träna, mohaha. Beach 2010 here i come !
Hahhahaha, men nu ska ja faktiskt göra mig klar för att ja ska hinna i tid idag, somnade ovanligt tidigt igår, somnade 11 cred till mig !
MIN KAMERA KOMMER PÅ MÅNDAG TOOOO ! <3<3<333<3
Hejdå suuckers <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0