12 Mars - svårt val !

God eftermiddag.
Usch vilken jobbig dag, hade inte tagit min järntablett så jag såg dubbelt hela dagen typ och var nära på att svimma 2-4 gånger, hatar järnbrist ! Men när ja drckit 3 glasvatten och en massa grönsaker mådde ja bättre. Hade matte dag hela dagen idag, gick sådär. NÄr ja kom hem knarkade ja i mig järntabeller och åt lite appelsin.
Så nu till dagens fråga.
Ännu en dag på gymmet eller ha myskväll med två tjejkompisa ? hmm...
ååh ja vet faktiskt inte ! helst skulle jag bara ligga i din famn, haha men men bara att fortsätta drömma !
I morron är de ridning i allafall, woho. :)
Men nu ska ja städa i rummet snabbt och sedan måste ja bestämma mig, ååh ÅNGEST !
Jag i blå & rosa.

Kommentarer
Postat av: C

jag vet att du läser min blogg varje dag

2010-03-12 @ 16:45:31
URL: http://ohcezoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0