14 Mars - Loppan <3

hej igen !
usch vilken dålig uppdate den här helgen !
ber ja om ursäkt för !
men ja säger bara fyfan vilken hääärlig helg det har varit !
Fredags vet ni ju, på lördagen gick vi upp tidigt åt frukost och gjorde oss i ornding Rebecca kom till mig vid halv 11, vi bytte om och mamma skjuttsade oss till Farsta strand. Sen kom tjejen och hämtade oss där, hon var verkligen suuper duper trevlig ! Riktigt skön tjej, trivdes direkt ! när vi kom fram till stallet hälsade vi på tjejerna som var där och på hästarna. Sen så mockade vi, efter de tog vi in och ryktade hästarna. Loppan vart min och Nikita Rebeccas. Sen skulle ja rida på loppan, haha de gick bra tills ja skulle trava. Loppan fick fnatt och galloperade iväg och stygbyglarna lossnade så ja gjorde allt för att hålla mig kvar oh Loppan vägrade stanna. efter ett tag flög ja åt sidan och landade i en hög med snö, hahaha ! de gick bra, Loppan stannade efter ett tag. Fast hon sprang iväg när ja kom till henne, efter en stund stannade hon, ja kastade mig upp och resten av resan gick bra. haha, busig men jätte härlig häst ! Sen åkte vi hem till min pappa och hälsade på mina syskon, var där en stund. Sen åkte vi hem till mig, bytte om coh åkte till rebecca. somnade tidigt. var jätte skönt faktiskt.
Nu hinner ja inte blogga för ska städa rummet och plugga svenska.
puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0