15 Mars - Innan ja går till skolan !

1. Vilken musik brukar du lyssna på?
jag lyssnar på allt möjligt, men mest Dance, Trance & House.

2. Vem av dina vänner litar du mest på?
Terese, Rebecca & Timmy.

3.Vilket smink använder du?

Jag använder Foundation, rouge & mascara lite då och då.

4. Röker du?
Nopp, och skulle aldrig göra.

5. Vilka är dina favorit klädstil?
Hmm... Jag vet helt ärligt inte, men leggins & en tunika är de skönaste och vanligaste.

6. Vilka talanger har du?
Haha, jag vet faktiskt inte.

7. Gillar du Glass?

Jag älskar glass.

8. Hur många läsare har du i snitt varje dag?
dedu.

9. Vad gör du på fritiden?
tränar, träffar kompisar, pluggar och börjar ju rida !

10. Har du haft sex?
japp

11. Vilken av dina vänner litar du minst på?
"håll dina vänner nära, men dina fiender närmare"

12. Vilka killar attraherar dig?
Haha, vi kan säga såhär.
Jag faller lätt för killar om de är charmiga, lite äldre har muskler och har en fin insida !
Fast utsidan ger insidan en chans, så de måste finnas snygghet i killen eller hur man ska förklara det.
Men hockey killar är ett STORT +, höhö.

14. Vart brukar du hänga?
Inte i Skärholmen i alla fall.

15. Varför började du inte i en musik klass?
För jag kan varken spela intsrument eller sjunga ?

16. Har du några husdjur?
1 katt och 1 chihuahua.

17. Vad heter dina närmaste vänner?
Gud så svårt, jag har många nära vänner ! men de närmaste är vell Rebecca, Terese, Timmy, Mona, Tania, Halima, Narin och en massa andra.

18. Hur gammal är du?
Åldern är bara en siffra.

19. Har du någon kille, isåfall, vem?
Nopp, inte för tillfället och ska nog hålla mig singel ett tag.

20. Gillar du någon just nu?
Ja, men som sagt. Ska hålla mig singel !

21. Vill du kröka på påsklovet?
Haha, nej ! Alkohol förstör kroppen. Men en cider här och där gör inte så mycket. Men jag gillar inte att dricka, finns så mycket annat vettigt man kan göra i stället för att supa sig full och sedan ångra allt man gjort den kvällen. Lika bra att umgås med sina kompisar och ha tjejkväll. & jag kan ha precis lika roligt utan alkohol som med alkohol ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0