16 Mars - jag är ingen tråkig svenne.

HAHAHAHAHHAA !
jag fick höra en gång att "en svenne kan inte släppa låss, ni är alltida så allvarliga och varje gång nån blir kaxig blir ni tysta. svenskar står inte upp för sig själva. Ni gör alltid som lagen säger, ni är fucking smörbarn". Jaa då har ni kommit till helt rätt person ! HAHA, :D
  • Jag har åkt polisbil och nästan blivit skickad till foster hem
  • Jag har aldrig slagit någon men spottat och örfilat en jävla massa pers
  • Jag släpper ALLTID loss ?
  • Busknackar alltid, skricker alltid saker åt poliser, kastar alltid saker på folk och sedan springer.
jag är galen brukar folk säga till mig, jag var alltid den som vart utsläng ur klassen, jag har alltid varit "den busige". Jag har alltid gjort precis så som jag gjort. haha jag släpper ALLTID loss helt enkelt :D
Jag kan ställa mig och sjunga framför ett helt centrum, dansa för den delen också. Jag älskar att skämma ut mig och sedan garva åt de, älskar att driva med folk för att se hur jävla blåsta vissa människor kan vara ! har till och med satt en massa affischer på en polisbil som är olagligt, ja har blivit jagad av polisen flera gånger. en gång så satte ja som sagt affischer på en polisbil och över allt, polisen sa åt mig att ta bort allt men ja fortsatte då jagade de mig skit länge, haha ! Har alltid fötterna på sätet även fast väktare går förbi, vad ska de göra ? Haha älskar att njuta av livet, vad fan man lever bara en gång ! Har liksom hoppat näck på en studdsmatta på dagtid vid en motorväg typ HAHA, eller jag har klättrat upp på skolans tak och solat flera gånger när massor av människor bara stått där och skrikit, ja pekar alltid finger åt folk jag känner för att göra de till, eller när ja säger hej till nån och den inte svarar skriker jag alltid "men skit i de då jävla käring/gubbjävel" haha, aw älsklar mitt liv ibland, NJUT av ditt med <3
Dock har jag börjat lugnat ner mig, haha börjar "mogna" upp :)

Kommentarer
Postat av: june

härlig livsenergy du har gumman!!!! och den där bilden på dej o Rebecca är kanon!!!!!!KRAMEN

2010-03-16 @ 21:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0