17 Mars - älsk terese <3

Hellu !
upps !
Det vart visst inte klockan nio. gick till skolan, sista lektionen gjorde jag mitt matte prov som gick SKIT bra, jag är så jävla stolt över mig själv, har inte ens gjort röda sidorna och de kändes skit bra. good ! Dock har ja prov på fredag igen och ja fattar 0,00 på fucking Algebra ? usch !
Fuck skolan, finns så mycket man kan göra på fritiden än att sitta i en skola ?
Aja, kom hem efter skolan åt en risifruttie och mötte upp Terese, vi skulle göra en sak men de gick inte att vara seriös haha så jag ska försöka göra de ikväll, sen så bytte vi om och lekte lite i vattnet, hon skjöt vatten på mig  :( sen satt vi i bubbelpolen en halvtimme, bastade en stund. fick så ont i huvudet så ja drog hem, hon är där nere och jobbar. fun fun.
I morron ska ja möta upp terese efter skolan så ska vi dra och fixa hennes hår, kommer bli skit snyggt. sen så ska vi åka till Loppan ! min loppis <3 så ska ja rida henne, ska nog försöka få upp terese på hästen också, haha ! jag lovar att ja ska ta bilder, fast de spelar ingen roll för er för ni får dem inte förns min fucking kamera kommer. den skulle vara här i måndags ! USCH ibland kan folk verkligen sega till sig ?
well nu ska ja spela lite spel och bara ta de lungt idag, sköönt <3
Big kiss
Det här är en jätte gammal bild på Loppan, det är inte jag på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0