17 Mars - skoltime

God morgon !
Har sov morron till halv elva idag, men mamma hade nått damp ryck idag så hon väckte mig åtta för att ja skulle städa rummet. efter de låg ja bara och blundade kunde inte somna om. i alla fall har tryckt i mej två mackor och lite flingor, yummie ! bra frukost = bra dag ! Har även tagit alla mina tabletter så jag lär klara dagen galant. äter ju fiskolja, järntabletter, p-piller och en vitamin tablett varje dag !
Japp japp, men nu ska jag faktiskt göra mig i ordning och skutta iväg till skolan med ett leende på läpparna. gash ibland kan man verkligen älska sitt liv ! idag har ja mycket att göra och kommer inte blogga förns vid nio tiden så de här blir ett långt emellan rum. efter skolan drar jag iväg direkt till gymmet, gymmar, badar, går på yoga och solar !
och på torsdag ska jag iväg till stallet och rida, me like Loppan<3Michelle !
Men ne nu väntar garderoben på mig, måste ju rota lite för att hitta något, suck att man ska ha så mkt kläder !
haha puss och kram !
hemlös katt, missLyckad apa, trampad fisk, noshörningsslav haha love u <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0